05 september 2009

FRA IDAG..

CITY2
FONA PÅ FREDERIKSBERG

SÅ ER 3 MOBIL KAMPAGNERNE OGSÅ SAT I GANG

Idag har jeg været rundt på sjælland og signere albums, mens denne besked (nederste billede) poppede op hos en ven der var med som er 3 kunde.

Jeg har lavet en landsdækkende 3mobil/ planet3 kampagne som er sat igang.

Har lige fået at vide at albummet ligger nr 1 samt singlen Velkommen til Medina er nr 1 også, så det er jo stort.


Jeg landede igår eftermiddags fra england video shoot og tog diekte ud i DR bygningen for at lave boogie live tv. Efter det skulle jeg med som overraskelse på L.O.C showet i Tivoli kbh. Der var 30.000 mennesker og folk var super glade, så det var skøønt at komme ud og overraske folk;)

Iaften har jeg et show her i kbh heldigvis, så jeg er ikke langt fra hjemme idag...dejligt.

Vi ses snart igen.

Rigtig god weekend.

M