16 august 2009

"VELKOMMEN TIL MEDINA" VIDEO SHOOT


Thomas Børresen og Jeppe Federspiel hhv. Manager og Producer

Yes yes, så kom dagen hvor jeg skulle skyde video til min nye single "Velkommen til Medina".

Jah, jeg ved godt det ikke er meget jeg afslører med disse billeder, men jeg kan jo heller ikke ødelægge spændingen vel? ;-)

Med hjælp fra den dygtige stylist Simon Rasmussen  / www.simonrasmussen.blogspot.com
, som i øvrigt lige har vundet titlen som DK's bedste stylist, fandt vi efter 12 timer frem til mine outfits til shootet. Jeg var virkelig tilfreds da jeg gik fra settet og smiler stadig.

Nu er det bare med at vente til de ringer og sir den er klippet, behandlet og mastereret færdig. For sulen,  jeg glæder mig.

Hva sir du til:
Dame ben i Tokio
Body chain personligt lavet af SHAMBALA til dette shoot med bar overkrop
Hår sat så stramt jeg troede jeg sku dø
hot hot
??

Tak til alle der var med.