15 august 2009

STINE GOYA SHOW

Modellerne, Louise P og Hanni (og mig i midten)
Fælles billede med Stine, model og crew
Stine Goya og jeg.


I modeugen fik jeg den ære at lukke Stine Goya's show af. Hun havde til denne sesson bestemt sig for at afholde sit show i Østerbro svømmehal.

Hun har til denne collection brugt meget lyse pastel farver og jeg elsker det hele,  der er alt fra lækre luftige buksedragter til silke kjoler. 

Jeg skulle optræde på 5 meter vippen, og måtte under prøverne virkelig lade som om jeg var helt cool med at skulle stå deroppe i stiletter.. fuck nu mig, jeg har mega højdeskræk og jeg rystede så meget i mine ben at jeg knapt kunne stå!! det så sikkert ret sjovt ud;)
Men prof som jeg ér, gennemførte jeg uden nogen kunne se hvor bange jeg virkelig var, haha. Jeg havde enda marreridt om det natten forinden..;)

Du kan se mere til Stine Goya på dette link:
www.stinegoya.com

I LOVE STINE G.