02 august 2009

JEG ELSKER PRIDE...FOR DER MÅ MAN ALT MULIGT;)




Ja som i k se på billederne ka i se der var godt gang i folk igår. Jeg gav alt jeg havde i mig efter jeg havde været på tour hele dagen fra kl 11 om morgenen. Så det var en lang dag, dog med en rigtig god ende.

Jeg havde spillet i Sønderborg tidligere og var knapt landet i kbh før vi sku på scenen på Rådhuspladsen foran godt 30.000 mennesker, iført lack og læder.

Igår var det jo pride dag hvor vi fejrer at folk er som de er og tør være dem de er. Det kan man da intet andet end respektere! 
Og lige netop til det arrangement er folk klædt..afklædt til fingerspidsserne...so why not me 2! Jeg elsker fest og farver, jeg elsker at chokere og gi folk et scene show folk ka tale om, så det fik de.!

Til jer der var der.. TAAAAK, i var med til at gøre det til en overdrevet fed dag. I øvrigt fedt at se en menneske bespækket plads gå totalt amok!!!